woensdag 9 mei 2012

DIY masker: Honing & Ketanmeel

Vandaag heb ik een DIY voor jullie: Een masker met Honing en Ketanmeel.



Dit is was je nodig hebt : 
-1 eetlepel honing
-1 eetlepel Ketanmeel ( je kan dit kopen in toko's)
- 1 of 2 theelepels thee


Je doet de honing bij de Ketanmeel en roer het door elkaar, om het wat vloeibaarder te maken voeg je er wat thee/ warm water bij. Je smeert het masker op je gezicht en wacht 20 minuten. 

Zo zag het er bij mij uit ^.^ Ik had ook een beetje op mijn nek gedaan, omdat ik te veel over had. Wat ik had gemaakt was genoeg voor twee personen. Na 20 minuten is hij nog steeds vloeibaar. dan haal je hem eraf met lauw water.  Wauww mijn huid was zo zacht nadat ik hem eraf heb gehaald! =D
 Ik raad jullie dit maskertje echt aan! Ik zag dit op de youtube kanaal van Bubzbeauty

Wat vinden jullie van dit maskertje?

xx Anh Tu

1 opmerking: